6/30/2010

Tick, tick, TACK!

Tick, tick, tack för Breakbot! Jag hatar att helgens bravader förföljer mig och hade det inte varit för att jag känner mig allmänt skabbig hade dansskorna på hyllan passat ypperligt ikväll. Allt känns liksom så klockrent när jag hör låtar som dessa. Mina discofingrar dras fram och tillbaka framför ögonen, dansstegen är vassa och livet känns sjukligt skönt. Ikväll hade jag kunnat göra staden osäker med honom i öronen. A big up för Frankrike och deras electro, ett big up till Ed Banger Records som levererar och gör min onsdagskväll magisk. Ska mitt skabbiga jag dra sig i kragen och byta ut de tilltänkta träningsskorna till dansskorna? En sak är säker, hör jag Breakbot och Irfane en gång till så vet jag var jag hamnar ikväll. REPEAT!

Baby I'm yours

Notera också en het video: "It is composed of approx 2000 images watercolor painted one after another (we say Aquarelle in french, way more sexy)."

Over and out


Inga kommentarer: