10/12/2008

Känslor som en 17-åring

För snart exakt 1 år sedan var jag en av de lyckliga människor som fick äran att vara en del av Peter LeMarcs första spelning efter många år av väntan. Som om inte det var fantastiskt nog, fick vi alla på Cirkus lyssna till den otroligt speciella och duktiga sångerskan Melissa Horn. Den blott 21-åriga tjejen med den tårfyllda rösten. Blir så lycklig av att tänka på att hon delar med sig av sin gåva till oss andra. Jag har ju trots allt haft problem att hitta bra kvinnliga artister på sistone. Jag letar efter en röst som skiljer sig från alla de där andra, en röst som direkt får mig att få tillbaka de där känslorna man hade när man var 17 år. Hela världen blir så skör, så romantiserad och dramatiserad, men det är något med det som jag älskar att känna.
Så kort sagt, är ni sådana som jag är, känner ni som jag kan göra så kommer ni också förälska er i Melissas röst, texter och toner.

Jag njuter innan hon blir allmänhetens ägodel och Sveriges sötnos. Gör det ni också - Innan charmen försvinner.

Ps.Sorry, dåligt utbud med videoklipp på youtube Ds.

Over and Out

Inga kommentarer: