10/05/2009

Glasögonormen reflekterar ljus

Det är en stor dag för många, kanske ordagrant stor för framförallt flickorna med svart snelugg och stjärnor på kinderna. För en annan är det en händelsens dag. En dag för granskande och en dag för eventuell förtjusning. Jag kan självklart försöka spela cool och oberörd men sanningens ord är att jag är nära att bli lika galen som hon med stjärnor på kinderna. Jag fullkomligt älskar deras nya singel, deras nya sound. Sanningen å säga är att jag förväntade mig en lika stor flopp som jag kände med Lasses senaste singelsläpp men icke. Från första stund, när basen slår hål i mitt hjärta förstår jag att detta kan komma att bli en favoritlåt och att jag kan komma att bli psykiskt störd i väntan på plattan. Ja, för om jag känner såhär redan nu så kan jag faktiskt knappt bärga mig till Röd finns i mina lurar - och då blir det riktigt galet.
Ursäkta mig, nu måste jag få tortera mina grannar med repeat. Adjö.

Kent - Töntarna

Over and Out

Inga kommentarer: