9/30/2009

Välkommen till min värld, mitt ex värld & nån jag hade sex med.

Mannen, myten, legenden...eller nja, Mange Myt i alla fall. Mannen som dissar communities överlag men framförallt de vuxnas lunarstorm, facebook, eller som han själv kallar det, fakebook. Sitter med ett extra nöjt leeende på läpparna här och skrattar mellan raderna inför den bisarra sanningen. Känner lite retsamt samma känsla som när man pekar finger åt någon annan - lika fantastiskt äckligt nöjd är jag nu. Antar att jag ivrigt väntar på de fina försvarstalen nu som jag hört så många gånger förr. Alltid lika kul.

Avslutar med hans egna och såväl talande citat:
"Jag har 1400 vänner där. 3 hjälpte mig att flytta, 1 kom när jag fyllde år."

Fakebook

1 kommentar:

Freja sa...

haha åh så bra.

asnice blogg du har btw!