1/28/2009

Tack Popcirkus!

Lika upp över öronen förälskad som jag blev bara när jag hade hört talas om Popcirkus, lika, eller nej, ännu mer förälskad är jag nu när jag för första gången fått tagit del av programmet.
Ja, lycklig är jag, gillade verkligen upplägget, trots att jag inte hade äran att vara på Medis så var upplägget verkligen inbjudande och du kände dig delaktig. Liksom lite lagom avslappnat men ack så planerat. Som att jag från tv-rutan förflyttades till Jools Holland eller London Live i 1 1/2 halvtimme. Extra plus i kanten för alla extra och låt mig tillägga mycket komiska inlägg programmet bjöd på. Tack, tack, tack för att det ännu finns ett par tappra själar som slåss för musikens rätt, tack Popcirkus.

Nu hoppas jag bara att Sveriges trötta befolkning såg till att ratta in rätt tv-kanal så vi ska få skapa ett nytt kultprogram.

Kvällens tribute tillägnas en av kvällens gäster, Nottee. En riktigt grym artist som jag vet kommer att medverka till att jag kommer glida ner för gatorna extra skönt när jag har henne i lurarna. You should to.

Young modern life

Over and Out.

Inga kommentarer: