12/02/2008

Om du vågar så vinner du ibland

De 3 killarna som inte fick ut tillräckligt mycket av universitetslivet och började istället på sin fritid spela in lite musik. Denna musik blev slutligen en hel skiva som de släppte själva för att sedan bli signade och i oktober i år släppte de sitt tredje album. Ja, man måste våga ibland för att saker och ting i livet ska ta en annan vändning. Slutsnackat om detta, vem är det då jag pratar om undrar ni alla? Detta är Ezra Furman & The Harpoons.
Jag har ännu inte lyssnat in dem flitigt men det som jag väl hört njuter jag till. I Take off your sunglasses bjuder de på mycket munspel och det är något jag är oerhört svag för - underbart vackert.
Ja, nej, nu ska jag nog gå och rota fram mitt gamla munspel och inleda min karriär.
Man måste våga, right?

Over and Out

Inga kommentarer: