10/26/2008

Jag dör av skratt

Det är söndag - Det är söndag och då är det La vida Locash.
Min respektive brukar alltid skratta åt mig när jag sitter uppslukad till denna fullkomligt fantastiska men ack så meningslösa produktion. Jag är i största allmänhet känd för att gilla de mest knasiga tv programmen och dokumentärerna och därför chockar det inte någon att jag älskar detta.
Bara så sjukt skönt och min humor. That's just it.
Kanske visste ni då inte att denna produktion bara är en i raden av allt det stockholmska kulturkollektivet La vida Locash tagit fram. Här snackar vi grym musik och jävligt crazy musik i mångas öron. Jag själv kan inte hålla mig för skratt när jag hör Alexis Weak. Det är sjukt men det är sjukt skönt. För att göra det enkelt för er kan jag ju säga såhär;
Gillar ni inte tv-programmet kommer ni inte gilla detta heller. Gillar ni däremot programmet kommer huvudet skjutas fram och tillbaka. Någonstans i detta diggande kommer du undra varför? för att sedan konstatera att det inte spelar någon roll för det är skönt, skönt, skönt. Vad var det jag sa - stört är skönt.

Här har ni:
La vida Locash (Kakan & Tobbe)- Theme(Dör av skratt!)
Alexis Weak- Första svensken i rymden

"Kakan här yao, knaprar på en paprika - har en big bootie, tror jag är från Afrika."

Over and Out



Inga kommentarer: