11/04/2009

Dunk, dunkdunk, dunk, dunkdunk...

Trots att jag inte är mycket utav poptypen så gör denna låten något med mig och för stunden älskar jag den. Jag är säker på att jag kommer plågas ihjäl av NRJ och dylikt om några dagar men tills dess ska jag njuta.

Det kan tyckas att allt hon rör vid blir till guld och detta påpekar hon även i form av raderna; "There is so much power in my name." Hur som haver gillar jag den aggressiva framton hon haft den senaste tiden. Om detta har något att göra med fläskläppen hon bar på vet jag inte men med största säkerhet triggade den det. Diggar även att man i somliga rader kan höra nyanser av hennes ursprung och det gör det hela ännu mer trovärdigt. Rihanna är lika hård som betongen nu. Med mästerliga beats stampar hon i takt med mina hjärtslag som bultar av rädsla. Jo, nog blir man lite rädd för henne nuförtiden men det spelar ingen roll, musiken övervinner rädslan och repeatknappen misshandlas ikväll.

Så, Wait your turn, idag älskar dig i morgon föraktar jag dig. Spin that shit!

Over and Out

1 kommentar:

freja sa...

sv: japp jag har tagit dem, tack very mucho ^^


fyfan va köttcool hon är nu jämfört med förut. typ när hon hennes först låt blev känd. hon var liksom för söt för att man skulle tycka att det var häftigt.