3/12/2009

Covers och Gud

Det är min skyldighet att fortsätta representera David Pagmars covers. Det är liksom inte nog med att han för några år sedan gjorde världens finaste cover på Håkans Kom igen Lena utan nu ger han livet ett otroligt mervärde med sina 5 covers på EP:n.
Har alltid älskat Davids sätt att sjunga. Så sprött, så sårbart, så tårframkallande och totalt hjärtskärande men bara så fantastiskt. Jag antar att det är något med hans vackra och något falska falsett som drar ner mig. Det är underligt, ibland är det bara så att något som skulle kunna bli så fel blir så rätt - God works in a mysterious way, right?

Ikväll vill jag lova att grannen kan höra mig när jag desperat tvingas sjunga med i Gloria (better know as Beyonce's Halo)
Så jag antar att om du är sugen på att irritera din granne så är det bara att trycka på play.

Slutligen, tack, tack David. Det är sådana som du som får mig att fullkomligt älska covers. Kanske ska jag göra en själv nu med detsamma? Hmm...

Mina damer och herrar, Montt Mardié

Over and Out



Inga kommentarer: