2/12/2009

LMFAO till klubben, sugen?

Man ska känna till att när det kommer till moi så är det få förunnat som ni hör mig skratta högt. Men i afton hörde jag till min förvåning detta hända flera gånger. Vad an detta? Svaret är enkelt, det är LMFAO. Bara att lyssna till denna Hollywood duo skapar skratt, att se deras video drar dig längre ner mot golvet och när du sedan kommit till deras Myspace sida slår du nävarna i golvet. Deras humor är bara så enkel men klockren - visst är det skönt med människor som inte alltid tar sig själva på så stort allvar?
Dagens låt, I'm in Miami bitch, har nog världens skönaste låtbeskrivning. Är du som jag? Läs och se.
"There were a couple of days where it dropped down to 55, 60 degrees and people were like, ‘Why are you wearing shorts you idiot It’s cold.’ We replied with a pimps bottom lip "No stress baby, I'm In Miami Bitch!!!!..."

Namnet, LMFAO, vad kan det stå för? Ja, det råder delade meningar om detta men min gissning hade kunnat vara en ganska så vanlig betydelse som; Laughing my fucking ass off. Om inte annat passar det in på den uppfattning jag fått av männen.

Jag tror jag tar med mig LMFAO till klubben, sugen?

Over and Out.

PS. Notera att vi avnjuter the bay edition. Se dessutom till att gärna fixa fram låtens så kallade big nasty remix. DS.

Inga kommentarer: