4/15/2009

Skamsen

I skrivande stund är jag lika häpen som skamsen. Varför? Jo, jag insåg nyss att jag gillar refrängen i Miley Cyrus nya låt. Gah! Det borde inte vara möjligt och många hade säkert inte heller haft modet nog att erkänna det eftersom det är ett big no NO, men jag vågar säga det. Så, nu är det sagt men jag önskar bara att låten tillhörde någon annan. Sjukt egentligen vad ett namn kan göra, vad vi relaterar till. Hur som haver är låten i sig som alla andra popdängor, med andra ord lam, och inte helt otippat sjunger hon om alla paparazzis men refrängen, ja, den är skön. A little bit av det störda soundet och inte behöver jag säga vad jag tycker om det ännu en gång?

Förlåt att jag måste göra detta men tryck nu play och dras med i skammen med mig.

Fly on the wall

Over and Out

Inga kommentarer: