11/01/2008

Ladda mänskliga batterier

Fan, jag diggar verkligen programmet ZTV Presenterar. Ja, vi snackar Mogges del i det hela. Alltid så skön stämning i studion, alltid sköna gäster och framförallt Alltid grymma uppträdanden.
Har ni inte sett detta program, det vill säga, ett av Sveriges få samt bra musik- tvprogram, så är det garanterat ett måste att börja göra det nu.
Älskar när man tar ner allting på en mänsklig nivå och gör att det känns som att jag sitter med dem i soffan fast att jag i själva verket sitter x antal mil ifrån dem. Grymt mitt folk, grymt.

Här nedan har ni Joey Fever. Mannen som har figurerat i reggaevärlden ett par år nu, som är före detta medlem i Collision men som sedan en tid tillbaka kör soloprojekt, går dit benen bär honom och samarbetar med dem han tycker är grymma inom främst reggae och drum & bass.
Vidare ser vi my beloved och tidigare nämnda underverk, Nordpolen. Ja, ni minns Pelle Hellström, grabben som samarbetat med TTA. Rewind om minnet behöver förbättras på. Anyhow, här har vi Vem har sagt.

Laddar nu mina mänskliga batterier inför en tuff men grym vecka med hjälp av denna musik. Ja, Malmös arena ska ju invigas den också. Någonstans mellan springandet mellan loge och scen hinner jag kanske höra av mig hit. Time will tell. Ha tålamodet kvar.

Over and Out



Inga kommentarer: