6/18/2009

En svensk och en fransk sa en gång...

Bbbbbbriiiinnng! Med det ljudet stampar han in i mitt liv igen. Ja, varje slitsam morgon innan jobb har denna låt förgyllt min dag i form av "veckans hitvarning". Yes, it's a fact, då var Alexis där också. Och inte bara där utan jag antar att vi får räkna med kommersiella framträdanden i framtiden. Jo, för om Lorentz & M.Sakarias hypades som de gjorde borde ju detta falla alla NRJ-lovers och andra "hej-jag-är-fast-bestämd-att-jag-hänger-med-fast-jag-är-som-alla-andra-människor" i smaken.
It's a shame, men what to do? Nå, Alexis Weak ligger mig fortfarande lika varmt om hjärtat och jag faller fortfarande pladask för hans operfekta rader och hopplöst underbara stil.
I denna skön låt bjuder dessutom franska Teki Latex upp till dans. Han sätter minsann en lite guldkant på hela låten och som om inte Alexis själv var galen nog blir de tillsammans som en match made in heaven. Ja, som jag brukar säga, är du en sådan som jag är du med på noterna gällande detta snack, if not, är du of key. Fyndigt, jag vet.

Inne på klubben


PS. Oh yes, denna spelas högt under morgondagens midsommarfirande. DS.

Inga kommentarer: